virkastickasy -

Tidsinställda inlägg

Superbt att de har infört det på blogg.se!

Dock lite synd att det inte finns nån lista där man kan se vilka inlägg man skrivit och lagt in som tidsinställda men som ännu inte blivit publicerade. Jag menar så att man portionerar ut inläggen jämnt och inte lägger flera nära varandra. Jag mailade blogg.se om det och det skulle komma svarade de. Jag hoppas snart! Tills vidare får jag skriva upp allt i ett block (hur 2010 är det?).

Brukar ni använda er av tidsinställda inlägg? Det finns väl hos de flesta bloggleverantörer.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

JAg brukar lägga in mina klokord en vecka i taget. Ibland fungerar det och iblnad fungerar det inte...

2010-12-26 @ 13:47:55
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Ellinor

Det har jag inte ens märkt, haha, men vad bra!

2010-12-27 @ 08:38:54
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback