virkastickasy -

Hej igen!

Längesen jag skrev sist, 1 mars! Skäms på mig! Nu är det redan mitten av juli.

Hade väl ingen lust helt enkelt, men så kikade jag in på några "gamla" och några nya pysselbloggar igår och tänkte att jag måste väl nästan hålla igång min också! Har ändrat min design nu iallafall så den passar mig bättre, lila blev den istället för svart och röd. :)

Jag blev nöjd iallafall!

Har varit lite dålig på att handarbeta och pyssla men jag måste/vill ta tag i det! Håller just nu på med ett hjärta i korsstygn + att jag har gjort lite egna varianter av mönstret som jag ska sy upp också. :) Kul att göra lite eget.


Det till vänster är det jag håller på med nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback