virkastickasy -

Bokreafynd

Hittade en stick-och virkbok samt en bok om akrylmålning. Kan tillägga att jag har noll koll på målning, fick med nöd och näppe godkänt i Bild i högstadiet. Varför är ens bild ett ämne man ska betygsättas i? Det är ju inte direkt något som man "måste" ha med sig i livet om man säger så. Men jag tänkte som så att jag kanske har tid och lust att lära mig någon gång. :)

Det åkte allt med lite andra böcker också, förstås, men dessa hörde till kategorin "pyssel" så de hamnade här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!

Vad kul att du hittade till mig! Jo jag har som sagt en massa bilder i kameran och tusenmiljoner idéer på vad jag vill göra men tiden verkar liksom inte räcka till. När jag har löst upp trasslet med psykologin så blir det mer sådant. Statistikdelen tar kål på mig, jag är verkligen värdelös på matte.

Jag önskar att jag hade tålamod till att brodera för det blir så fint och helst skulle jag vilja göra vitbroderier på lakan men det får väl hamna på att göra-listan.

Jag håller med dig till fullo om skolämnet bild, man borde inte betygssättas i det. Jag är helt usel på att teckna men jag fick mvg ändå för att jag var kreativ. Dvs. jag babblade på om alla knäppa idéer jag hade och hon blev så glad över att jag var pysslig så jag fick mvg. :P rättvis betygsfördelning? njae...



Kram Paulina

2010-03-05 @ 22:30:26
URL: http://lillstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback